Запит на пропозицію, тендер на купівлю та замовлення на купівлю

Що та коли застосовувати в Odoo

Хоча вони тісно пов'язані, запити на пропозицію, тендер на купівлю та замовлення на купівлю не є однаковими.


Запит на комерційну пропозицію (ЗНКП) використовується, коли ви плануєте придбати деякі товари, і ви хочете отримати комерційну пропозицію для цих товарів. В Odoo запит на комерційну пропозицію використовується для надсилання вашого списку потрібних товарів своєму постачальнику. Коли ваш постачальник відповість на ваш запит, ви можете вирішити продовжити пропозицію та придбати товари або відхилити пропозицію.


Тендер на купівлю (ТНП), також відомий як Call for Bids, використовується для стимулювання конкуренції між декількома постачальниками, щоб отримати найкращу пропозицію для переліку товарів. У порівнянні із ЗНКП, тендер на купівлю надсилається кількома постачальниками, заявляючи, що кожен конкурує один з одним і що найкраща пропозиція виграє. Головний інтерес полягає в тому, що зазвичай це призводить до кращих пропозицій.


Замовлення на купівлю (ЗНК) - це фактичне замовлення, яке ви розміщуєте постачальнику, якого ви обрали, через ЗНКП, тендер на купівлю або коли ви вже знаєте, який постачальник повинен зробити замовлення.

Коли використовувати?

ЗНКП цікаво, коли ви ніколи раніше не придбали товари з цим постачальником, і тому не знаєте їх ціни. Це також корисно, якщо ви хочете кинути виклик своїм постачальникам, якщо ви маєте добре налагоджений зв'язок з ними. Ви також можете використовувати його для оцінки вартості проекту і дізнатися, чи це можливо.


Тендер на купівлю використовується для публічних пропозицій, які вимагають відкритої пропозиції від декількох постачальників. Це також корисно, коли вам потрібно зробити одноразове замовлення на товар, і ви хотіли б отримати найкращу пропозицію незалежно від того, який це постачальник. Це може бути використано, коли ваш постачальник не відповідає вашим стандартам, і ви хотіли б або натиснути на них, щоб забезпечити кращу послугу, або знайти заміну у своїх конкурентів.

Коли не використовувати?

ЗНКП стає непотрібною, коли ви встановите вашого улюбленого постачальника для кожного товару, і тільки збільшить затримку в доставці ваших товарів. У такому випадку процес буде простішим, починаючи безпосередньо із замовлення на купівлю.


Тендери на купівлю - це довгий і нудний процес, який, найімовірніше, займе більше декількох тижнів. Якщо вам потрібна швидка доставка, це не той шлях, яким варто іти. Крім того, якщо у вас добре налагоджені відносини з одним постачальником, подумайте двічі, перш ніж проводити з ними ТНК, оскільки це може спричинити розрив відносин і, нарешті, призвести до менш цікавих операцій.

Приклад

Наша компанія виробляє дерев'яні меблі. Для нової серії таблиць, яку ми розробляємо, нам потрібні шурупи, металеві рами та гумові захисні елементи.


Ми створюємо запит на комерційну пропозицію в Odoo з цими товарами для нашого звичайного постачальника та відправляємо його по електронній пошті. Він відповідає на пропозицію. Проте, ми не впевнені в пропозиції і хочемо побачити, чи зможе хто-небудь надати послугу краще.


Ми вирішуємо трохи посилити конкуренцію і налаштувати тендер на купівлю, який Odoo відправить до списку постачальників, які ми вказали. З 8 пропозицій, які ми отримуємо, обираємо найкращого та працюємо з ним.


Ми підтверджуємо замовлення постачальнику, створивши замовлення на купівлю з ТНК, і Odoo автоматично запитує доставку товарів постачальнику.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.