Як відстежувати витрати співробітників та на субпідряд в Odoo?

Загальний огляд та налаштування

Загальний огляд

Завдяки аналітичному обліку ми можемо відстежувати коштовність закупівлі, витрати та субпідряд в модулі бухгалтерського обліку.


Ми наведемо наступний приклад. Ми продали пакет консультацій для клієнта. Пакет "все включено" означає, що додаткових витрат додати не можна. Проте ми хочемо визначити, які витрати були прив'язані до цієї транзакції, оскільки нам потрібно оплатити покупки, витрати та витрати на субпідряд, пов'язані з проектом.

Налаштування

Для відстеження вартості потрібно встановити наступні модулі. Введіть модуль додатків та встановіть такі програми:

 
Odoo CMS - a big picture
Odoo CMS - a big picture
Odoo CMS - a big picture

Зверніть увагу, що ці додатки дозволяють відстежувати витрати. Ми не зможемо автоматично перерахувати ці витрати нашим клієнтам. Щоби відстежувати витрати на виставлення рахунків і перерахувати їх, потрібно також встановити додаток для керування продажами.

Odoo CMS - a big picture

Увімкніть аналітичний облік

Наступним кроком є активація аналітичного обліку. У додатку бухобліку оберіть Налаштування та розгорніть розділ Аналітичний облік.

Odoo CMS - a big picture

Крім того, прокрутіть вниз і позначте пункт Аналітичний облік для покупок.

Odoo CMS - a big picture

Не забудьте зберегти зміни.

Створіть аналітичний облік

Перш за все ви повинні створити аналітичний облік, на який ви зможете вказати всі свої витрати. Введіть додаток бухобліку, виберіть Налаштування ‣ Аналітичні обліки. Створіть новий. У цьому випадку ми називаємо це "пакет консультацій" для нашого клієнта Smith & Co.

Odoo CMS - a big picture

Ми будемо вказувати всі наші витрати на цей облік, щоб стежити за ними.

Запишіть витрати

Почнемо з реєстрації витарт. Наш ІТ-спеціаліст повинен був поїхати поїздом, щоби побачити нашого клієнта. Він сам заплатив за свій квиток.

Створіть витратний товар

Спочатку потрібно створити витратний товар. Введіть модуль витрат, клацніть на Налаштування ‣ Витратні товари. Створіть новий товар під назвою квиток на потяг і встановіть собівартість до 15,50 євро. Переконайтеся, що відмічений рядок Може бути витрачений.

Odoo CMS - a big picture

Зареєструйте витрати

Введіть модуль Витрати, натисніть Мої витрати ‣ Створити. Виберіть товар квиток на потяг і пов'яжіть його з аналітичним обліком, описаним вище.

Odoo CMS - a big picture

Надішліть менеджеру та зачекайте, поки менеджер затвердить та опублікує записи журналу.

Створіть замовлення на покупку, пов'язане з аналітичним обліком

Закупівля товару

Нам також потрібно придбати програмне забезпечення для наших клієнтів. У додатку покупки створіть замовлення на придбання програмного забезпечення. У межах рядка ми можемо поєднати вартість товару з аналітичним обліком. Вкажіть рядок замовлення та виберіть правильний аналітичний облік. Підтвердіть продаж.

Odoo CMS - a big picture

Прийміть доставку та введіть рахунок-фактуру. Після введення рахунка-фактури собівартість (поле "Постачальник цін") буде зарахована на аналітичний облік.

Субпідряд

Модуль покупки може використовуватися таким же чином, як і раніше, для обробки субпідрядних контрактів. Якщо ми купуємо послугу з іншої компанії, ми можемо перерахувати цю вартість, пов'язавши рядок замовлення на правильний аналітичний облік. Нам просто потрібно створити правильний товар продавця.

Відстежуйте витрати в обліку

Тепер все, що реєструється, вказує на аналітичний облік. Просто відкрийте його, щоби перевірити витрати, пов'язані з цим обліком.


Введіть модуль бухгалтерського обліку, натисніть кнопку Консультанти ‣ Аналітичні рахунки ‣ Відкрити діаграми. Виберіть "пакет консультацій - Smith" і натисніть кнопку Вартість і дохід, щоби переглянути всі витрати, пов'язані з обліком.

Odoo CMS - a big picture

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.