Генерація потенційних клієнтів у CRM системі Odoo

Чому генерація лідів важлива для вашого бізнесу

Що таке генерація лідів?

Генерація лідів - це процес, за допомогою якого компанія набуває потенційних клієнтів та збирає відповідні дані про них, щоби систематизувати, відслідковувати та керувати потенційними клієнтами.

Наприклад, відвідувач веб-сайту, який заповнює вашу контактну форму, щоб дізнатися більше про ваші продукти та послуги, стане лідом (потенційним клієнтом) вашої компанії. Як правило, інструмент управління взаємозв'язками з клієнтами, такий як CRM система Odoo,  використовується для централізації, відстеження та управління потенційними клієнтами.

Чому генерація лідів важлива для вашого бізнесу?

Однією з найважливіших обов'язків маркетингової команди є створення постійного потоку високоякісних джерел. Власне, добре керований процес генерації лідів - це наче паливо, яке дозволить вашій компанії досягати високих результатів. Ви проводите зустрічі, зустрічі приносять продажі, продажі приносять прибуток і більше роботи.

Як генерувати ліди за допомогою CRM системи Odoo?

Ліди можна отримати з багатьох джерел - маркетингових кампаній, виставок, зовнішніх баз даних тощо. Найбільшим викликом є успішне збирання всіх даних та відстеження будь-якої діяльності потенційних клієнтів. Уся зібрана інформація зберігається в CRM системі Odoo, що звільняє вас від багатьох турбот і дозволяє краще автоматизувати процес керування лідами, обмінюватися інформацією з вашими командами та легко аналізувати процеси збуту.

У CRM системі Odoo є кілька методів для створення потенційних клієнтів:

  • Електронний лист із запитом, надісланий на одну із загальних електронних адрес вашої компанії, може автоматично генерувати ліди або нагоди.

  • Якщо ви зустріли потенційного клієнта під час виставки, де отримали від нього візитну картку, ви можете вручну створити новий лід та ввести всю необхідну інформацію у CRM системі.

  • Відвідувач веб-сайту, який заповнює форму, автоматично генерує себе як лід або нагоду в CRM системі Odoo.

  • Ви можете надати своїм продавцям списки потенційних клієнтів, наприклад, для холодної електронної пошти або кампанії холодний виклик, імпортуючи їх з будь-якого файлу CSV.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.